Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Ιστοριούλα


Οι μύκητες από τον Γιογκώθ αποφάσισαν να βρουν αλλού καταφύγιο και αποίκησαν την Φλώρινα καθώς το κλίμα τους ενέπνεε. Εκεί κατέλαβαν το σώμα ενός νεαρού ζωγράφου όταν αυτός τους είπε "ρε τι μούτρα είναι αυτά;" Από τότε όποιος έβλεπε τον νεαρό ζωγράφο τρελαινόταν, χαρακτηριστικό είναι το απόσπασμα από το ημερολόγιο ενός φίλου του πριν και αυτός παραδωθεί στη τρέλα: "..δεν αντέχω άλλο κυλιέμαι στα σκατά της παράνοιας μέρες τώρα και το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι αυτό το ανίερο μάτι, ω Θεέ μου αυτό το μάτι από το τυφλό χάος του Αζαδώθ του ανείπωτου, συνάμα με τους τρομερούς ήχους του φλαουτου των τράγων ακολούθων του, αχ πώς θα πάρω πτυχίο τώρα γαμώ τα κουτάκια μου γαμώ..."

Έχω πολύ χρόνο όπως καταλάβατε και η σκέψη των διακοπών με έχει βαρέσει στο κεφάλι ολίγον τι. Ελπίζω να σ' άρεσε Πάνο.